Diócesis de San Juan de los Lagos a Diócesis de San Juan de los Lagos es la iglesia católica particular que peregrina en la región de los Altos de Jalisco, la Ciénega y parte el Bajío guanajuatense en México.

OVERVIEW

This site diocesisdesanjuan.org currently has a traffic classification of zero (the smaller the higher page views). We have probed zero pages within the site diocesisdesanjuan.org and found two websites referring to diocesisdesanjuan.org. We have found two contacts and directions for diocesisdesanjuan.org to help you connect with them. This site diocesisdesanjuan.org has been on the internet for five hundred and ninety-nine weeks, twenty-nine days, three hours, and forty-four minutes.
Jan 2013

DIOCESISDESANJUAN.ORG RANKINGS

This site diocesisdesanjuan.org has seen alternating amounts of traffic throughout the the year.
Traffic for diocesisdesanjuan.org

Traffic ranking (by month) for diocesisdesanjuan.org

Traffic ranking by day of the week for diocesisdesanjuan.org

DIOCESISDESANJUAN.ORG HISTORY

This site diocesisdesanjuan.org was created on January 08, 2013. It is currently five hundred and ninety-nine weeks, twenty-nine days, three hours, and forty-four minutes young.
January

DOMAIN AGE

Diócesis de San Juan de los Lagos

Ir a la vista de búsquedas. Fiestas gozosas de la Fe. Mensaje a la Familia, Boletin Evangelizador.

Mensajero Diocesano Periódico Diocesano de Evangelización Integral

Decanato X Capilla de Guadalupe. Jueves, abril 5, 2018. Diócesis de San Juan de los Lagos. La contraseña será enviada a tu correo electrónico. Mensaje 68 del señor obispo Jorge Alberto. En la cercanía de la Pascua les saludo. Mensaje 67 del señor Obispo, Jorge Alberto Cavazos.

WHAT DOES DIOCESISDESANJUAN.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of diocesisdesanjuan.org Mobile Screenshot of diocesisdesanjuan.org Tablet Screenshot of diocesisdesanjuan.org

DIOCESIS DE SAN JUAN DE LOS LAGOS

ALFREDO GARCIA

CASA JUAN PABLO II 449

SAN JUAN DE LOS LAGOS, Jalisco, 47900

MX

Hostmonster.com

Hostmonster Inc

1958 S 950 E

Provo, Utah, 84606

US

DIOCESISDESANJUAN.ORG HOST

We detected that the main root page on diocesisdesanjuan.org took three thousand and thirty-seven milliseconds to stream. We could not detect a SSL certificate, so therefore I consider this site not secure.
74.220.215.249

ns1.hostmonster.com
ns2.hostmonster.com

I detected that this website is weilding the nginx/1.12.2 os.

PAGE TITLE

DESCRIPTION

CONTENT

This site diocesisdesanjuan.org states the following, "Nuestra Señora de San Juan de los Lagos." Our analyzers noticed that the website stated " 46 Aniversario de la creación de nuestra Diócesis de San Juan de los Lagos." The Website also stated " 46 Aniversario de la creación de nuestra Diócesis de San Juan de los Lagos. 25 marzo 2018, Todo el dia. 26 marzo 2018, 1201 am. 9 Aniversario de la Ordenación Episcopal de Monseñor Jorge Alberto Cavazos Arizpe. 26 marzo 2018, Todo el dia. 27 marzo 2018, 1100 am. Solemne Eucaristía en honor a la virgen de San Juan marzo 8, 2018."

VIEW MORE WEBSITES

Diocesis de Santa Clara

Peregrinacion Nacional de la Virgen Mambisa 2011 - 2012. Primer Obispo de Santa Clara. Cronología de Santa Clara de Asis. Oración a Santa Clara de Asís. Cuaresma, camino de conversión. Mons Marcelo Arturo González Amador. Conozca sobre el Siervo de Dios Padre José Vandor. Escúchanos también por Internet! Santa Clara recuerda al padre Juan Manuel Fernández Triana.

Inicio Diocesis de Santa Marta

Iglesia Madre de Todas las Iglesias de Colombia. Omniun Columbianae Ditionis Ecclesiarum Mater. Ministros Extraordinarios de la Comunión. Ministros Extraordinarios de la Comunión.

Diócesis de Santander Portal de la diócesis de Santander

01 Los Santos Ma rtires. 04 La Virgen del Mar. 09 Santa Mari a y Miera. 13- La Virgen de la Barquera. Lunes, 26 marzo 2018.

Diocesis de santiago - IN NOMINE TUO, DOMINE

Es urgente no dar la espalda a los hermanos y a la tierra, llamamiento del Papa. En el penúltimo encuentro, con el mundo de la escuela y de la universidad, de la intensa jornada del martes en Quito, en la Pontificia Universidad Católica del Ecuador, el Papa Francisco reiteró la. Dignidad humana y trabajo, globalizar la solidaridad por el bien de la humanidad.

Diócesis de Sincelejo

Miércoles, 20 de mayo de 2009. 11 Sucre Antes de la Diócesis de Sincelejo. 12 Hechos que originaron la Diócesis de Sincelejo. 13 Erección de la Diócesis de Sincelejo. 2 MEMORIA AGRADECIDA DE LOS OBISPOS QUE PRESIDIERON ESTA DIÓCESIS. 21 Monseñor Félix María Torres. 22 Monseñor Héctor Jaramillo Duque. 23 Monseñor Flavio Calle Zapata. 24 Monseñor Nel Beltrán Santamaría. 3 AGRADECIMIENTO A LOS SACERDOTES DE ESTA DIÓCESIS. 31 sacerdotes que partieron de nuestra Diócesis.